12/25/2011

Nagasawa Christmas Party

只今!最近忙しくてブログの書く時間は少なくて来ました。


I'm back! Lately, I have been so crazy busy and I haven't had time to write in my blog.


この間毎月の長沢クラスは楽しかった!クラスでは、子供がクリスマスの言葉を習いたり、いくつかの歌を歌いました。。クラスの後で、サンタさん来ました!皆はびっくりしました!でもサンタさんはちょっと太ってるですね。私はスリムで、よかった。:-) サンタさんは子供とあいさつをしてから子供たちが一人ずつサンタさんにクリスマスプレゼントの希望を教えました。その後皆の子供はサンタさんと一緒に写真をとりました。とても楽しかった!


The other day, we had so much fun at my Nagasawa class! In the class, the children learned Christmas words and sang some songs. After the class, Santa Claus came by!Everyone was suprised! But Santa is a little fat, isn't he? I'm glad that I'm slim! After Santa came in and said hello to everyone, the children went up to him one-by-one and told him what they wanted for Christmas. After that, all the children took a picture together with Santa. It was so much fun!


0 件のコメント:

コメントを投稿