9/01/2015

Back to Miami!

How has your summer been? Now that September has come, it is finally starting to cool off. Did you travel anywhere for summer vacation? I didn' t have any vacation, but I will take some time off in September.  I don't have any plans yet, I just want to relax.
Last month, we had a Hawaiian theme in the classroom since it was so hot.  At first, I planned to have only a few Aloha days because I don't have that many Aloha shirts.  However, since it was so much fun, I decided to make everyday in August Aloha Day! I want to say thank-you to my many students who dressed up for the occasion. I really enjoyed seeing many people's aloha shirts, moo-moos, hawaiian leis, flowers, and even Hawaiian shoe
Well, now that it is September, it will be back to normal, back to studying hard in the classroom! I am looking forward to Hawaii in Miami again next year! Aloha and Mahalo!

***************************
   
Listen!
**You can listen to this blog by clicking the link here このリンクをクリックするとこのブログを聞くことが出来ます --->
FAST SPEED
SLOW SPEED

Japanese Translation

あなたの夏はどうでしたか?9月がやって来てやっと涼しくなり始めました。夏休み、どこかへ旅行しましたか?私は休みが取れませんでしたが9月のどこかでとるつもりです。予定はまだ何もないですが、ただリラックスしたいと思います。
先月、とても暑いので私たちはハワイアンをクラスのテーマにしました。最初、私はアロハシャツをたくさん持っていないため、数日だけハワイアンデイの予定にしました。けれどもとても楽しかったので、8月を毎日アロハデイにすることに決めました。この時にドレスアップしてくれた生徒さんたちにお礼を言いたいです。色々なアロハシャツやムームー、ハワイアンレイ、花、そしてハワイアンシューズを見て本当に楽しみました。
9月になったので一生懸命勉強し、通常に戻りましょう。来年もマイアミハワイをたのしみにしています。
Aloha and Mahalo! 

0 件のコメント:

コメントを投稿