7/31/2015

Student Blog - Raising Children

添削サービス
このブログは私の生徒の一人が書いた物です。
もし私にあなたの記事の校正をしてほしい場合は写真と一緒に送って下さい。
詳しくはこちら→添削サービス情報 https://sites.google.com/site/mrjohnsenglishclass/home/tensaku

********

Raising Children
By "Bob"

I have two daughters. They are 3 years old and 6 months.
My girls really drive me up the wall sometimes.
Before I had children, I was a calm, laid-back person and rarely got angry.
However, now I get angry at least once a day.
On the other hand, they also make me laugh and fill my heart with joy.
One day, my 3-year-old girl was glued to the TV and wouldn't leave even for a moment to go to the bathroom, so I scolded her and turned it off. She cried loudly and it made me feel bad.
However, I couldn't help laughing because it was funny. She wore only underwear and lay face down on the floor.
Raising children is tough, but they fill my heart with happiness.

Listen!
**You can listen to this blog by clicking the link here このリンクをクリックするとこのブログを聞くことが出来ます --->
FAST SPEED
SLOW SPEED.

Japanese Translation

私には3歳と6か月の娘がいます。
娘たちは私の心をとても揺さぶります。
子供を持つ前、私は自分の性格を、穏やかでめったに起こらないと思っていました。
しかし、今は少なくとも1日一回は怒ります。
一方で、彼女たちは私を心の底から笑わせます。
ある日、私の3歳の娘がテレビから離れずお風呂に入ろうとしなかったので、私は彼女を叱りテレビを消しました。彼女は大声で泣き、私は不快に感じました。
しかし、その状況が可笑しかったので私は思わず笑ってしまいました。彼女は下着しか着ておらず床に突っ伏していました。
子育ては大変ですが、彼女たちは私の心を豊かにしてくれているのかもしれません。

********
MIAMI 英会話教室 in 上大岡。生徒募集中! https://sites.google.com/site/mrjohnsenglishclass/home

0 件のコメント:

コメントを投稿