9/20/2015

From the students

I always try my best to make my students happy and help them to improve their english. I am very grateful to receive messages like these! I will continue to do my best! - John
*****************************

From Imako
August 8, 2015

ジョン先生 

私はクラスに入学して以来全く欠席なしで通っています。
まず真っ先に私はジョン先生のユーモアのセンスと好もしいご性格が、
クラスメイトのかもし出す雰囲気と共に大好きなのです。
私はジョン先生のクラスは良く体系ずけられていると思います。
おまけに変化と融通性と人間性にあふれているのです。
もし、テキストだけにしばれていたら、すぐ英語を学ぶことに飽きて
しまうと思います。
幸いなことに私たちは、ジョン先生のよく考えられたスケジュールに
したがって、あちこち気持ちを切り替えられて楽しむことができます。
私は78歳でクラスの最年長です。しかし、お教室にいる間私はその
ハンディキャップをしばしば忘れています。
クラスに出席することは私の退屈な生活の楽しみです。
私は出来るだけ長く英語を学び、精神的な老化をストップさせたいと
思っています。
たくさんの私のミスをお許しください。
どうも有難うございます!

小澤 今子より。

I have been enjoying your classes without any absence since I
joined your class.
At first I love your sense of humor and favorable character as well as
the friendly atmosphere of all of the class-mates.

I believe your classes are well –organized besides they are full of
variety, flexibility and sense of humanity.
If we stick at the text book only in every class, we easily get tired of
English soon
Thank God, we can change our mind here and there according to
John’s well- organized schedule very quickly.

I am the eldest(78 years old)student in the class but I often forget
my handicaps while I am attending the class.
It is so fun to go to the class for me in my monotonous life.
I ‘d like to continue to study English in your class as long as possible
to stop mental aging.
     
Please excuse me for my many mistakes.
Thank you !

Imako  Ozawa


0 件のコメント:

コメントを投稿